Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем съединител 147..нов и буксува

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Дрънкате пълни простотии!
    Щом е нов целият съединител, то той трябва да държи. Два тигела да му направиш и е "улегнал".
    Освен ако не е сглобен правилно, то проблемът е класически.

    Това, което натиска съединителя не се връща до край.

    Дали е закъсано жило, при тия с жило, дали е скапал се маркуч между помпата и работния цилиндър или разкашкали се гумички на помпата, то резултатът е подобен.
    Жилото си мърда в един диапазон, маркуча пък действува все едно , че има клапан и не иска да връща, а разложената гумичка на помпата запушва компенсационния отвор и не позволява течността да се върне обратно в казанчето. На практика действува все едно , че има клапан и блъска течност в системата след нея, но не я връща в казанчето.
    Има още една, но много рядка причина. Да задиря буталото на работния цилиндър и да не връща до край. Получава се и от гняс в него.
    Успех!
    Евала, Иве. Разби ги. Напълно те подкрепям, особено за последното. То затова Алфа казват - смяна на съединител, смяна на бутало

    ---------- Post added at 10:10 ---------- Previous post was at 10:09 ----------

    Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
    Тук няма как да се съглася ,още повече за JTD .А пък ако е и с ремап .
    И кво като е с ремап. Той не я пържи и тя му буксува. Поне не е написал "буксува при пържене" А и е сменил пълен комплект.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      Евала, Иве. Разби ги. Напълно те подкрепям, особено за последното. То затова Алфа казват - смяна на съединител, смяна на бутало

      ---------- Post added at 10:10 ---------- Previous post was at 10:09 ----------

      И кво като е с ремап. Той не я пържи и тя му буксува. Поне не е написал "буксува при пържене" А и е сменил пълен комплект.
      А да видя някъде сменен МАХОВИК , или как е кара за да боксува ? Така че по-спокойно ,не скачай . Айде спирам че пак ще кажеш че си търся клиенти. И не е ли по-добре да покара известно време по-кротко и тогава евентуално да се хвърля във филма с помпи момпи и ФАЛШИВИ съеденители ?
      Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
        А да видя някъде сменен МАХОВИК , или как е кара за да боксува ? Така че по-спокойно ,не скачай . Айде спирам че пак ще кажеш че си търся клиенти. И не е ли по-добре да покара известно време по-кротко и тогава евентуално да се хвърля във филма с помпи момпи и ФАЛШИВИ съеденители ?
        Че буталото е хубаво да се смени, да. Че трябва да се проверят някои неща - да, трябва. За маховика си прав, не е ясно в какво състояние е и дали не е посинял от предния феродов.
        Въпросът е дали колегата може сам да го направи и дали ни казва ясичко. Иначе феродовия бързо уляга

        И няма лошо да си търсиш клиенти - по-добре ти, отколкото някой бмв специалист

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
          Тук няма как да се съглася ,още повече за JTD .А пък ако е и с ремап .
          С ремап е... И я карам така с тоя проблем около 2 месеца без да давам газ...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Nikito147 Покажи съобщение
            С ремап е... И я карам така с тоя проблем около 2 месеца без да давам газ...
            Добре, дори да е 140к.с., пак не трябва да буксува. Аз съм със същия съединител. Гледахте ли маховика?

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Добре, дори да е 140к.с., пак не трябва да буксува. Аз съм със същия съединител. Гледахте ли маховика?
              Маховика е перфектен..няма луфтове

              Comment


              • #22
                То маховика може да е без луфтове ама като е буксувал стария съединител и повърхоста му е на петна няма как да контактува с новия фородов добре. Покарай поне 400-600км да видиш дали ще се оправи и то предимно градско. А попринцип ако тръгваш с повечко газ има ли го тоя проблем ?
                Fiat Bravo II 1.4 16v

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
                  То маховика може да е без луфтове ама като е буксувал стария съединител и повърхоста му е на петна няма как да контактува с новия фородов добре. Покарай поне 400-600км да видиш дали ще се оправи и то предимно градско. А попринцип ако тръгваш с повечко газ има ли го тоя проблем ?
                  Имам доста повече километри навъртяни..при тръгване няма проблем или поне аз не виждам,но снощи като прибирах колата в гаража ми направи впечатление ,че като натисна съединител и нещо трака пускаш педала спира да трака ,но се чува слабичко..

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Nikito147 Покажи съобщение
                    Имам доста повече километри навъртяни..при тръгване няма проблем или поне аз не виждам,но снощи като прибирах колата в гаража ми направи впечатление ,че като натисна съединител и нещо трака пускаш педала спира да трака ,но се чува слабичко..
                    Да допълня и още нещо... Като запаля няма скорости,трябеа да.ги редя 3-4-5-1-2 и задна и после 1-ва си влиза супер леко ...някой ако може да помгне ще е супер..

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Nikito147 Покажи съобщение
                      Имам доста повече километри навъртяни..при тръгване няма проблем или поне аз не виждам,но снощи като прибирах колата в гаража ми направи впечатление ,че като натисна съединител и нещо трака пускаш педала спира да трака ,но се чува слабичко..
                      Първоначално публикувано от Nikito147 Покажи съобщение
                      Да допълня и още нещо... Като запаля няма скорости,трябеа да.ги редя 3-4-5-1-2 и задна и после 1-ва си влиза супер леко ...някой ако може да помгне ще е супер..
                      Значи нито отделя нормално,нито зацепва нормално...работата отива към демонтаж и монтаж.
                      Да не би да не е закопчан нещо....там вилки,милки ,лагер всичко наред ли е..помпи?
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Nikito147 Покажи съобщение
                        Да допълня и още нещо... Като запаля няма скорости,трябеа да.ги редя 3-4-5-1-2 и задна и после 1-ва си влиза супер леко ...някой ако може да помгне ще е супер..
                        Това с натиснат съединител ли ги редиш? Май проблемите стават много

                        ---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 13:06 ----------

                        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                        Значи нито отделя нормално,нито зацепва нормално...работата отива към демонтаж и монтаж.
                        Да не би да не е закопчан нещо....там вилки,милки ,лагер всичко наред ли е..помпи?
                        Ако лагерът не закопчал досега да е откопчал.Горещ опит имам вече

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Това с натиснат съединител ли ги редиш? Май проблемите стават много

                          ---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 13:06 ----------


                          Ако лагерът не закопчал досега да е откопчал.Горещ опит имам вече
                          Да на натиснат съединител ....

                          Comment


                          • #28
                            Четете сега внимателно. Сменях на дизела преди години. Дисковете бяха посинели. Това по никакъв начин не се отрази на зацепването, не буксуваше, съединителят свиреше както свири ремък, около 500 км. Първа влизаше трудно, трябваше да включа друга скорост и влизаше веднага, не знам точно защо.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Nikito147 Покажи съобщение
                              Да на натиснат съединител ....
                              Това не е от съединител (феродо и притискател). Почисти си избирача, виж си жилата. Имаш нещо клеясало - това се отнася ако имаш проблем при незапален двигател. Иначе имашпроблем с отделянето
                              Last edited by Alex_26; d.m.y г., 22:21.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Това не е от съединител (феродо и притискател). Почисти си избирача, виж си жилата. Имаш нещо клеясало
                                я, тогава кажи аз като нямам нищо клеясало, защо не влизаше първа? Не знаеш и идея си нямаш
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X